FAQ GENERELT + ERHVERV

SPØRGSMÅL

SVAR

Oprettelse af nye brugere

Se manual for din alarmmodel. Find manual og download under: Support/Download

Glemt login til videoovervågning.  

 

Du skal have en tekniker på besøg for at nulstille koderne og hjælp til at oprette nyt login.

Hvor længe gemmes optagelserne på min videoovervågning? 

Billed- og lydoptagelser med personoplysninger, som stammer fra tv-overvågning i kriminalitetsforebyggende øjemed, skal som hovedregel slettes 30 dage efter, at de er blevet optaget. I særlige tilfælde, hvor det er nødvendigt af hensyn til en konkret tvist eller tv-overvågningslovens § 4 c, stk. 2, kan optagelsen opbevares i længere tid. I andre tilfælde skal optagelser med personoplysninger slettes efter det grundlæggende princip om opbevaringsbegrænsning.

Se mere på:
https://www.datatilsynet.dk/emner/overvaagning-og-sporing/tv-overvaagning/

Hvordan ændringer jeg mine oplysninger ved kontrolcentralen?

Send en mail på kontakt@supervision-alarm.dk med dine ændringer. Du modtager en bekræftelse når dine ændringer er sket.

Hvordan ændrer jeg mine oplysninger i jeres system, f.eks. faktura-mail?

Send en mail på kontakt@supervision-alarm.dk med dine ændringer og vi sørger for at rette det du ønsker.mattis, pulvinar dapibus leo.

Hvor finder jeg manualer?

Find din manual og download den under: Support/Download

Hvordan afstiller jeg min alarm ved kontrolcentralen?

Ring til kontrolcentralen på enten 72 112 112 (DJK) eller 63 83 19 19 (Securitas) og afgiv kodeord.

Persondataforordning GDPR.

Supervision Alarmteknik følger Sikkerhedsbranchen’ s opsatte regler for GDPR / Persondatorforordningen.

Hvordan kan se jeg hvilken kontrakt/serviceaftale jeg har

Kontakt os hvis du ønsker din kontrakt/serviceaftale tilsendt, eller vi skal udforme en kontrakt/serviceaftale.

Jeg har et overfaldstryk, hvordan nulstiller jeg det fysisk?

Find den medfulgte nøgle, drej en kvart omgang. Nøglen kan være som vist på billedet, eller være sort.

FAQ PRIVAT

SPØRGSMÅL

SVAR

Hvordan skiftes batterierne på mit alarmsystem?

Se manualsiden, Support/Downloadhvor der er en manual om udskiftning af batterier på iconnect.
Ellers kontakt os for et teknikerbesøg eller serviceaftale.

Hvad skal jeg gøre hvis jeg skal flytte en sensor eller tage den ned pga håndværkere?

Ring til kontrolcentralen på enten 72 112 112 (DJK) eller 63 83 19 19 (Securitas) og afgiv kodeord. Herefter sætter de anlægget i service i den periode du ønsker.

Min alarm blinker gul eller rød, hvad skal jeg gøre?

Ved iConnect skal du trykke på ”pil ned” for at aflæse hvilken fejl der er på alarmen. Gul kan være en batterifejl eller linjefejl og rød blink er en alarm, hvor du blot skal til- og frakoble alarmen.
Ellers står vi altid parat til at hjælpe.

Vi bruger cookies til at sikre, at vi giver dig den bedste oplevelse på vores hjemmeside. Læs mere